DE ACUM PLIMBAREA VA FI SI MAI COMFORTABILA

Doua suflete unite pentru totdeauna…Mama si copilul ei! Ai merge pana in panzele albe doar ca un zambet sa apara pe fata lui. Dar cand e atat de mic e atat de greu sa aduci bucurie pe fata lui! 

Plange! Destul de mult! L-ai schimbat, i-ai dat de mancare, l-ai alintat… Se pare ca tot nu e deajuns…L-ai scos si la plimbare si tot trist e…E trist ca nu il intelegi!

Sa intram putin in lumea lui.

Bebelasul: Sunt trist, foarte trist…Vad ca si mama se simte la fel ca si mine…Cand ma vede atat de suparat parca joaca si in ochii ei lacrimile…Dar ce sa fac? Nu ma pot abtine! Ma doar burtica foarte tare! Atat de tare incat trebuie sa plang…Ce bine ar fi daca mama m-ar duce la o plimbare…Poate asa as mai uita de durerea de burtica…Uraaa!!! Se imbraca! Ma imbraca si pe mine! E semn clar: mergem la plimbare!!Uraa! O, nu! Iarasi caruciorul acela nesuferit! Nu stau deloc comod in el! Si de cateva ori m-am speriat de moarte in el cand a cazut spatarul si intr-o secunda a disparut figura mamei si am vazut doar cerul…Si ultima data am primit niste lovituri mici, reci si dese…Mama a incercat sa ma acopere cu ceva dar acel ceva nu statea si era luat mereu de vant! Pana am ajuns acasa imi era foarte frig si ma durea si mai rau burtica! O, deja sunt speriat… Nu mai vreau plimbare!!!Nu!!!!

Dar stai! Se intampla ceva nou! E un carucior nou! Saraca mama! Cat de mult ma iubeste! Si eu care credeam ca nu ma intelege! A cautat carucioare pentru mine! 

logo-1

Ce carucior frumos! Pentru mine? E turqoise! Are culoarea ochilor mamei mele! Cred ca am ajuns in rai! Hai mami, pune-ma mai repede in el! Ce comfortabil stau! Pot sa stau in 3 pozitii (daca cumva ma prinde somnul la plimbare pot sa dorm comfortabil). Si pot sa vad sau lumea sau  pe mama! (scaunul este reversibil, se poate monta cu fata sau cu spatele spre parinte). Si nu ma zgaltaie deloc! Oare cum e posibil? (arcurile de suspensie asigura calatorie confortabila pentru bebelus).

vipklx0121t_1

E perfect! Mami ce mult te iubesc! Stii mereu ce e mai bine pentru mine! De acum plimbarea va fi si mai comfortabila!!!

Leave a comment