GONE IN 60 SECONDS SAU….

Eu, ca si tine, si ca si multi altii de altfel, am avut de nenumarate ori experiente negative in ceea ce priveste procesul de cumparare de la anumite magazine online. La ce ma refer? De exemplu, de multe ori mi s-a intamplat, sa fiu in criza de timp, sa gasesc ce doresc sa cumpar si sa nu imi raspunda nimeni…Multe minute, ore si chiar zile…Cand ajungi intr-un astfel de moment starea pe care ti-o creeaza e cea de frustrare maxima. Adica nesimtire pe banii mei…

grafic

Astfel de magazine m-au pierdut din start ca si client for ever….Adica “gone in 60 seconds” (bine uneori minute) dar tot aia e ideea…Nu esti pe faza, pierzi clienti!

Exista si un studiu interesant in acest sens, realizat de MIT si Kellogg si publicat in Forbes a carui concluzie arata cat de important este raspunsul rapid la cererile de oferta. Daca raspunzi in 30 de minute versus 5 minute ai de 21 de ori sanse mai mici sa inchei vanzarea. Iar in Romania lucrurile stau si mai prost: raspunsurile adresate clientului sunt la nivel de ore, chiar zile, nu minute.

SalesResponseRates1

Acum vreau sa iti prezint un serviciu care sa te ajute sa raspunzi cat mai repedeclientului si astfel sa ai vanzari mai mari, deci succes in afacerea ta. Despre ce este vorba? Este vorba despre 50 sec, un serviciu lunar care ajuta companiile sa raspunda la leaduri sub 59 de secunde si astfel sa le creasca rata de conversie foarte mult. 

Procedura pentru agentii de vanzari este una foarte simpla:

  • vine leadul (cererea din partea clientului) si toata lumea este notoficata: pe telefon, tableta, desktop, email
  • primul disponibil raspunde cererii/ preia leadul. Contorul de secunde se opreste
  • agentul suna imediat potentialul client
  • dupa incheierea convorbirii, agentul intra in CRM si specifica statusul
  • seful vede datele si statistica

Daca nu se raspunde leadului in xxx secunde, atunci seful primeste un email care il anunta: ” Echipa ta nu a preluat leadul x in 10 minute! E o problema. Pierzi bani si imagine!

Aplicatia mai are si alte caracteristici interesante ca de exemplu atunci cand primesti push notification pe mobil sa se auda un jingle in casa de marcat. Pentru un antreprenour nu este nimic mai motivant decat sunetul banilor. 

Fondatorul acestei aplicatii este Constantin Ferseta, GM Kuantero (agentie online full-service cu clienti foarte faini) – http://kuantero.com/ si fondator Asociatia StartEvo (#1 pe educatie in Romania) – www.startevo.com

Deci ideea de e baza este: cu ajutorul 59sec raspunzi la notificarile clientului sub 59 de secunde astfel incat acesta sa nu fie nevoit sa “dispara in 60 de secunde”. 

P.S. 100 % dintre companiile care utilizeaza 59 sec au raportat o crestere a ratei de conversie! Deci functioneaza! Ce mai astepti?

 

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s