Daily Archives: November 11, 2014

SANATATE CU PRODUSE NATURISTE DE LA VEGIS!

In acest moment, daca tu, cel care citesti aceste randuri, ai putea vedea dincolo de monitor, m-ai vedea pe mine daramata de o “raceala”…Ca sa nu iti foretez prea mult imaginatia iti ofer eu  imaginea exacta din spatele monitorului: eu, verde, galbena, albastra, in toate culorile pamantului, 5 tone de servetele imprastiate in jurul meu, 3 cani cu ceai, suc de lamaie si apa pentru hidratare, si 5 straturi (ca la ceapa) de haine pentru ca mi-e frig oricat de cald ar fi.

De ce iti spun asta te intrebi? Pentru ca azi sunt eu bolnava, maine esti tu bolnav…

In mod normal m-as duce direct la doctorita mea, care cu sprancenele ridicate si din spatele ochelarilor, mi-ar scrie o reteta care ar include obligatoriu si un antibiotic (just in case sau cum spune ea, ca sa ne asiguram ca nu se intampla alte lucruri mai rele). Nimic de obiectat, bineinteles!

Dar uite ca de ceva vreme parca imunitatea mea e tot mai ingenuncheata de diverse “boli” si parca am ajuns sa traiesc prea “pe medicamente”. Si asa apare un semn de intrebare! 

O fi chiar bine sa asteptam pana in momentul in care corpul nostru nu mai face fata si sa apelam mereu doar la medicamente, care asa cum stiti si voi, fac bine intr-o parte si strica in alta parte?

Na, ca v-am bagat in ceata, si nu asta era scopul ! Scopul era sa ne gandim putin impreuna la …altceva…

De exemplu am gasit cu ceva vreme in urma un magazin online cu produse naturiste.

sigla-vegis

Acum cand sunt la ananghie mi s-au activat conexiunile neuronale (cele cateva ramase neafectate de ….) si mi-am  amintit ca aici pot gasi si altfel de produse care sunt absolut importante pentru sanatatea mea. 

Bineinteles ca aflandu-ma in starea in care m-ati gasit la inceputul acestui articol (adica praf si pulbere, varza sau cum mai vreti voi sa va exprimati) prima sectiune a acestui site pe care am accesat-o a fost cea de raceala si gripa.

Pentru ca sunt deja lovita de ….raceala, primul produs pe care mi-l cumpar este Koflet Sirop…De ce? Argumentul meu forte este experienta mea cu acest produs. Baietelul meu raceste destul de des (fiind mic are imunitatea destul de scazuta), dar cu Koflet Sirop am reusit de multe ori sa intoarcem raceala si sa nu ajungem (iarasi!) la antibiotice. 

759559

Este un produs care poate fi folosit atat pentru copii, dar si pentru adulti. Merge pe ambele tipuri de tuse, asta fiind foarte important pentru mine pentru ca tusea mea (si a copilului meu) este schimbatoare ca si vremea: ba seaca, ba productiva.

Este pe baza de plante si:

  • are proprietati expectorante si mucolitice
  • proprietati antialergice, antimicrobiene si imunostimulatoare, care ajuta la calmarea tusei

Si bineinteles, avand in vedere pozitia ingenuncheata a imunitatii mele, am decis ca putin ajutor nu i-ar strica asa ca imi iau si o cutie de Laptisor de matca pur.

755350

De ce? Pentru ca:

  • are un important rol antibacterian, antifungic şi antiviral, stimulând şi producerea de celule stem.
  • are un rol crucial în procesul de transmitere a impulsurilor neuronale (nu degeaba va spuneam 
  • contine complexul de vitamine B – respectiv B1, B2, B3, B5, B6, B8, B9, B12
  • contine un număr ridicat de săruri minerale: Potasiu, Calciu, Fier, Siliciu, Magneziu, Fosfor, dintre care Potasiul se găseşte în concentraţia cea mai mare , glucide şi enzime.

Beneficiile?

  • rezistenţă la efort (am cam pierdut- odata cu anii care s-au adunat pe umerii mei)
  • refacerea organismului după intervenţii chirurgicale şi tratamente agresive
  • menopauză
  • oboseală cronică (se tine de mine ca scaiul de oaie )
  • surmenaj,
  • astenie,
  • lipsa poftei de mâncare,
  • randament psihic şi intelectual scăzut,
  • anemii,
  • anorexii

Asadar iarna aceasta m-am hotarat: imi trec sanatatea pe produse naturiste de la Vegis. Daca vrei si tu sanatate din natura aboneaza-te la Newsletterul Vegis pentru a fi la curent cu super ofertele de Black Friday!

 

REFRESH YOURSELF CU SHEINSIDE!

Asa cum stiti cu totii a inceput deja numaratoarea inversa pana la renumitul moment, indelung mediatizat, Black Friday. Daca esti barbat stai cu sufletul la gura in asteptarea ofertelor la electronice, calculatoare, gadgeturi etc. Daca esti femeie treaba sta altfel: desi ai dulapurile pline, nu ai niciodata cu ce sa te imbraci asa ca niste reduceri la haine inainte de Black Friday pica la fix. La fix ca tu sa te innoiesti inaintea marelui “eveniment”.

Acum am o veste buna pentru tine. Cu sheinside.com reducerile iti pica bine ;). La achizitia a doua articole de imbracaminte, al doilea articol vine cu 60 % reducere din pretul initial. E ceva, nu?

Eu de exemplu nu ma pot abtine in a cumpara rochii. Cred ca daca cineva m-ar lasa intr-un magazin de rochii sa iau cate pot cred ca si daca as ajunge sa ma tarasc tot as mai avea nevoie de cateva rochii ;)) 

Asa ca primul produs care mie mi-a facut cu ochiul este bineinteles, ati ghicit!?, o rochie. Are maneci scurte, imprimeu floral si o culoare absolut superba. Pana la urma aveam nevoie de o rochie care sa ma faca sa fiu sexy (nu ca n-as fi deja 🙂 si pretul este si el pe placul meu fiind de doar 22.89 $.

1414997682839091545 1414997682837446075

1414997682646909602

Al doilea produs ales de mine este, stiu ca o sa va iau prin surprindere, dar asta este, tot o….rochie. Este la fel de sexy (nici nu se putea altfel, nu), are un imprimeu dantelar si evidentiazaminunat orice tip de talie. Are pretul de doar 22.39 $.

1415082658471790970 1415082658798405119

1415082659734411608

Si ca sa nu ziceti ca am o fixatie cu rochiile (nu ca n-ati avea dreptate, dar ma rog…) ultimul produs ales nu a mai fost o rochie ci….suspans….un pulover. Este cu dubla utilizare: de Black Friday si bineinteles de Craciun. P.S . In caz ca va intrebati, nu, nu sunt dusa cu pluta, ci cu renii (pardon, renul) din dotare. Si m-a costat doar 27.67 $. Cool, nu?

1414215511422818982

1415614142683360561

Refresh The View Before Black Friday!

Beat The Rush!

Buy 2 Get 1 60% Off here:

Buy 2 Get 1 60% Off