Daily Archives: November 5, 2013

PHILIPS MULTICOOKER- MAMALIGA CU BRANZA SI SMANTANA

Azi am tot cautat pe internet retete cu mamaliga facute in Philips Multicooker dar fara succes. Asa ca, deoarece ai mei vroiau mamaliga si eu aveam chef sa o fac la Multicooker, am zis ca risc si imi fac reteta mea.

INGREDIENTE: 

  • 2 l de apa
  • 500- 600 g faina de malai
  • o lingura de sare
  • branza
  • smantana

MOD DE PREPARARE:

1. Turnati 2 l de apa in oala interioara si adaugati putina sare.

2. Apasati butonul MENU si selectati butonul BOIL. Setati timpul pentru 10 minute si apasati START.

3. Cand programul este finalizat adaugati in ploaie faina de malai, apasati functia STEW si setati timpul la 20 de minute.

4. Serviti mamaliguta calda cu branza si smantana!

Pofta buna!

IMG_6203IMG_6204IMG_6211IMG_6216

PHILIPS MULTICOOKER- SUPA DE PUI

La noi in familie toata lumea mananca supa de pui cu taitei asa ca urmatoarea reteta de pe lista a fost Supica de pui cu taitei.

INGREDIENTE: 

  • 2 l de apa
  • cateva bucati de carne de pui (eu am folosit pulpe)
  • cativa morcovi
  • sare
  • o mana de taitei
  • patrunjel
  • putin piper

IMG_6186IMG_6189

MOD DE PREPARARE:

1. Turnati 2 l de apa in oala interioara si adaugati bucatile de carne.

2. Apasati butonul MENU si selectati butonul BOIL. Setati timpul pentru 10 minute si apasati START.  Cand programul este finalizat apsati functia STEW si setati timpul la 40 de minute, cu capacul inchis.

3. Cand programul este finalizat, adaugati morcovul taiat rondele, sarea si selectati din nou functia STEW pentru 40 de minute.

IMG_6187IMG_6188

4. La final adaugati patrunjelul tocat marunt, piperul si taiteii iar apoi selectati functia STEW pentru inca 15 minute. Si GATA!!!

IMG_6191IMG_6194IMG_6201

PHILIPS MULTICOOKER- GRIS CU LAPTE

Una dintre primele retete gatite cu ajutorul Philips Multicooker este gris cu lapte deoarece am un baietel de 5 anisori care adora grisul.

Reteta de la Philips suna cam asa:

INGREDIENTE: 

  • 1 l de lapte
  • 100 g de gris
  • 30 g de zahar vanilat
  • 60 g de zahar
  • stafide si/sau dulceata- optional

MOD DE PREPARARE:

1. Turnati laptele si adaugati stafidele si zaharul vanilat in oala interioara/

2. Apasati butonul MENU, selectati butonul STEW. Apasati COOKING TIME si selectati 15 minute, Apasati START si inchideti capacul.

3. Dupa 10 minute adaugati zaharul si grisul treptat, pentru a evita cocoloasele. Inchideti capacul si asteptati pana la finalizarea programului.

IMG_6181IMG_6172IMG_6173IMG_6174IMG_6176

A iesit delicios, fara cocoloase si am scapat de statul langa aragaz pentru a amesteca.

Link

NOUL PHILIPS MULTICOOKER, ZANA DIN BUCATARIE

                 In urma cu ceva timp http://www.philips.ro/ si http://unica.ro/ mi-au oferit sansa de a testa noul aparat Philips Multicooker. Intalnirea cu noul aparat Multicooker a fost una plina de bucurie, emotii, o experienta interesanta. Sunt pasionata de tot ceea ce inseamna performanta in bucatarie asa ca acest aparat inseamna pentru mine un vis implinit. Multe din dorintele pe care le aveam inainte imi sunt indeplinite in acelasi timp de catre Philips Multicooker. Nu o data mi-am dorit ca mancarea sa se termine mai repede, sa fie mai sanatoasa, sa scap de corvoada de a invarti in mancare, de intamplarile nedorite cand mancarea se lipeste sau chiar se arde. Deasemenea avand un copil mic mi-am dorit sa pot pastra mancarea calda pana cand…se termina desenele animate (inca 5 minute)…Asa ca Philips Multicooker a intrat in casa noastra ca o zana care cu bagheta magica mi-a indeplinit toate dorintele…Mai multe informatii tehnice puteti gasi aici www.philips.ro/cooker. Multumesc http://www.philips.ro/  pentru aceasta experienta minunata si multumesc pentru acest prieten de nadejde pe care mi l-ai trimis. Asa cum am crezut inca dinainte de a ne intalni a fost dragoste la prima vedere si chiar ne intelegem atat de bine…din butoane!

IMG_6169 IMG_6170 IMG_6171

IMG_6182